10.17.2008

Ο φίλος μου ο Λευτεράκης


Πάντα πίστευα και θα πιστεύω στην φιλία, δυστυχώς για κάποιες στην Ανδρική και μόνο φιλία. Ξέρω πως θα διχάσω κόσμο αλλά από εμάς λείπει το ένα πλευρό…


Οι εμπειρίες μου με έχουν διδάξει πως οι θηλυκές φιλίες δεν είναι σαν τις ανδρικές, έχουν μες τους αυτό το κάτι που εμείς , οι άνδρες, δεν μπορούμε να το δεχθούμε ούτε καν να το σκεφτούμε , αυτό το κάτι είναι η ζήλια και η αμέριστη εμπιστοσύνη.


Εμείς δεν θα ζηλέψουμε ποτέ τον φίλο μας γιατί είναι πιο όμορφος ή γιατί φοράει κολλητό παντελόνι ενώ εγώ δεν μπορώ να φορέσω αφού έχω ένα κώλο σαν την πλατεία Συντάγματος, δεν θα πω μπροστά του, Α!!! τι ωραία που σου πάει το νέο μαλλί και μετά από 2 λεπτά να βγάλω το φτυάρι και να του κάνω τρισάγιο!


Θα του τα πω όλα στη μούρη και θα του κάνω τρισάγιο μπροστά του, ξέροντας πως δεν θα φύγει από την ζωή μου επειδή τον έκραξα ή επειδή δεν του άρεσε ο σχολιασμός μου.
Το πολύ πολύ να μου πει κάνα αι γαμήσου και να ρουφήξει την επόμενη τζούρα φραπέι


Φιλία ανάμεσα στα 2 φύλα δεν υπάρχει θα με ρωτήσετε?


Υπάρχει, με μια μικρή διαφορά, δεν μπορείς να δεις ποτέ μια γυναίκα σαν αμιγώς καλή φίλη, πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού θα υπάρχει ένα τοσοδούλη ερωτικό έναυσμα που ίσως κάποια στιγμή, ίσως ξαναλέω, έπειτα από ένα καλό μεθύσι ή μετά από μια καυτή συζήτηση (παρηγόρηση) για τον χωρισμό της (του) να γίνει(ς) ο εραστής της μιας νύχτας όπου ξυπνώντας το πρωί ρωτάει ο ένας τον άλλο… πω, πω ρε συ Σούλα τι κάναμε χθες, πω πω τη πατήσαμε σαν έφηβοι! Ίσως η μια νύχτα να φέρει τον απόλυτο έρωτα και την καλύτερη σχέση (γάμο, παιδιά, σκυλιά, γατιά) αλλά αυτό είναι άλλο post.


Όταν ο φίλος μου πάρει τηλέφωνο πως έμεινε από βενζίνη στις 4 τα ξημερώματα στο Ζεφύρι θα είμαι εκεί με το μπιτόνι.


Όταν ο μπαμπάς του φίλου μου είναι στο νοσοκομείο είναι μαζί του και το μυαλό μου και η ψυχή μου και μοιράζομαι την αγωνία του.


Όταν έχω μισό τοστ για να περάσω όλη μου τη μέρα, το μισό του μισού θα είναι δικό του χωρίς να το σκεφτώ.


Όταν δεν έχουμε βρεθεί για βδομάδες ή και για μήνες δεν σημαίνει πως πλέον δεν αγαπιόμαστε, μόλις συναντηθούμε θα είναι σαν να βλέπαμε αγώνα χθες το βράδυ μαζί.


Όταν οι γυναίκες μας δεν αλληλογουστάρονται… απλά ας πρόσεχαν, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα στην δική μας φιλία.


Όταν συντρέχει σημαντικός λόγος και πρέπει να βρεθούμε, θα βρεθούμε και με τις πυτζάμες, χωρίς να έχουμε πάει κομμωτήριο και χωρίς μανικιούρ.


Ο φίλος μου δεν είναι αυτός που μπορώ να του λέω αυτά που απλά δεν μπορώ να πω σε κανέναν άλλο, είναι εκείνος που ξέρω πως πάντα με έχει στην ψυχή του και στην καρδία του ότι και να του συμβαίνει.

17 σχόλια:

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Σπέρες
Βασικά συμφωνώ μαζί σου,
αλλά θα πω και το
«υπάρχουν και εξαιρέσεις»
Ε, εγώ αυτές τις εξαιρέσεις ψάχνω .. και στα δυο φύλα

Spy είπε...

Ο φίλος μου, είναι φίλος μου ακόμα κι όταν εγώ δεν είμαι φίλος του...

Ο φίλος μου είναι και θα είναι για πάντα.
Ίσως το μόνο "πάντα" που δέχομαι την ύπαρξή του.

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Ε, μην παίρνεις και όρκο, spy

thamnos είπε...

Για να μην μπερδευτούμε δεν έχω 500 φίλους, έχω 500 γνωστούς.
Φίλους με την βαρυσήμαντη έννοια της λέξης...εχω μετρημένους στα κομμένα δάκτυλα του χεριού μου.

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Ουφ!
Ψάχνω το e-mail σου
Που στα κομμάτια το έχεις κρύψει ;
Λέγε

(στον θάμνο κοίταξα)

Spy είπε...

@ απατεώνες:
α) Παίρνω όρκο.
β) Άμα σας δώσω εγώ το e-mail τι μου δίνετε; (σε λάθος θάμνο κοιτάτε, αλλού κατουράμε)

Ατίθασος ενήλικας είπε...

to diko sou to exw, ti na to kanw;
den exw kati gia sena
otan exw omws...

thamnos είπε...

ψάξε ψάξε δεν θα το βρεις...
αν όντως συντρέχει λόγος για mail έχει το ελέυθερο ο spy να στο επικοινωνήσει...

Ατίθασος ενήλικας είπε...

anekathen oi roufianoi htan oi kaliteri mu filoi
spy, lege
tha sou dokw kai sena, ante

manetarius είπε...

Ώπα και νά 'μαι μάγκες!
Η πρώτη γυναίκα ήρθε να ταράξει τα νερά της ανάρτησης (πόστ, για τους ξενόγλωσσους) σας!
1. Ο θεός να σε φιλάει από άντρες που κοιτάνε τον κώλο του φίλου τους μέσα από το στενό του παντελόνι. Και δεν εννοώ τους γκέι, εννοώ τους άντρες κατίνες που ολοένα και αυξάνονται στις μέρες μας.
2. Φιλιά υπάρχει! Ειδικότερα όταν έχεις υπάρξει ζευγάρι με τον φίλο σου οπότε δεν θέλεις να γευτείς τίποτα παραπάνω από την φιλιά του.
3.Το Ζεφύρι είναι λίγο μακριά αλλά ποτέ δεν με εμπόδισε η απόσταση για να βοηθήσω έναν καλό φίλο. Και μπετόνι θα κουβαλήσω, και στο νοσοκομείο θα ξημερωβραδιαστώ και την αγωνία του θα μοιραστώ και όλα!
4. Το τόστ μου (παρόλες τις φήμες που κυκλοφορούν δεξιά κι αριστερά) το δίνω ολόκληρο κι ας έχει μέσα καπνιστό σολομό (είμαι και γκουρμέ μην το ξεχνάμε)
5.Δεν έχει σημασία να βλεπόμαστε κάθε μέρα, άλλωστε οι αγαπημένοι φίλοι είναι πάντα στην καρδιά μας!
6.Όταν οι άντρες μας δεν αλληλογουστάρονται..βγαίνουμε μόνες μας!
7.Όταν συντρέχει σημαντικός λόγος και πρέπει να βρεθούμε, πάω πάντα με πυτζάμες (είμαι πιο χαλαρή και άνετη), δεν είναι όλες οι γυ΄ναίκες με μανικιούρ, πεντικιούρ και βλεφαρίδα κάγκελο (εντάξει, τις μασχάλες τις ξυρίζω).

Και τέλος, θα συμφωνήσω απόλυτα με σας:
8. Ο φίλος μου δεν είναι αυτός που μπορώ να του λέω αυτά που απλά δεν μπορώ να πω σε κανέναν άλλο, είναι εκείνος που ξέρω πως πάντα με έχει στην ψυχή του και στην καρδία του ότι και να του συμβαίνει.

Καλημέρα σας! :Ρ

Υ.Γ. Εεεε μα, θα 'σκαγα!

manetarius είπε...

Σημείωση για το 2. εννοώ Φιλία μεταξύ φύλων. Μα με βγάλατε από τα ρούχα μου ...!

wert01gf είπε...

Οι φίλοι μου είναι δύο. Και θα παραμείνουν τόσοι. Δεν είναι αριθμητικό το θέμα, αλλά εξωπραγματικό. Η ανδρική φιλία δεν μπορεί να είναι υπαρκτή. Ξεπερνάει και τα ίδια της τα όρια πολλές φορές.

Ατίθασος ενήλικας είπε...

spy ,
Έτσι δεν συντρέχει και λόγος να μου δώσεις το μαιλ του,
Οπότε δεν θα γίνεις και ρουφιανος
Χα χα χα
Όσο για φίλος… ποτέ δεν ξέρεις

_
Θάμνε, κρίμα ρε, και ήθελα να σου δώσω ιδιαιτέρως.. ,κάτι καλα
αλλά τώρα, ..
τράβα βούτα στην θάλασσα που του έδωσα, να μάθεις κι εσύ
Χα χα χα

_
Ώρα για καφέ
Σπέρες

thamnos είπε...

Τέλος post. Ευχαριστούμε όλους για τις απόψεις σας.
Ηταν μια στιγμή αδυναμίας και εξωτερίκευσης σκέψεων και συναισθημάτων.
Χαίρομαι που το μανιταράκι ξεσπάθωσε και μας είπε την σκληρή αλήθεια ω σαν γυναίκα.
Παώ να βουτήξω στη θάλασσα να ψάξω αυτά που πέταξε ο/η απατεώνας.

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Τέλος πάντων ..

Tanila είπε...

Φιλία ανάμεσα σε άντρα και γυναίκα υπάρχει. Όταν ο ένας δε βλέπεται.
Και καλά όταν δεν αλληλογουστάρονται οι γυναίκες σας.
Αν η γυναίκα σου δε γουστάρει τον κολλητό σου τι κάνεις;
Ειδικά αν δε τον γουστάρει επειδή της την έπεσε πίσω από την πλάτη σου και δε ξέρει πως να στο πει;

thamnos είπε...

Tanila έχουμε θέμα μεγάλο, αν ο κολητος μου τη πέσει στην γυνάικα μου θα τον γαμήσω και θα σβηστεί από τη λίστα ΦΙΛΟΙ.
Αν η γυνάικα μου δεν μπορεί να μου το πει είναι ηλίθια και άξια των συνεπειών της ηλιθιότητας της.
Θα με αφήσει με ένα φίδι στο κόρφο μου και δεν θα το ξέρω!!!!
Η σιωπή της θα γυρίσει μπουμεραγκ...για να μην μιλάει λερωμένη θα έχει τη φωλιά της, είναι η πρώτη σκέψη που κάνει κανείς.
Εκτος αν εγώ έχω δώσει δικαίωμα όπου εκεί καλά να πάθω.