7.08.2009

Η κα Μαίρη και το φίδι.

Ακούγεται σαν ιστορία του φίλου μας Καραγκιόζη αλλά δεν...


Οι ημέρες της «κρίσης» περνούν δίπλα μας, νωχελικά για άλλους και νοερά για κάποιους άλλους.



Ακούμε διάφορα να συμβαίνουν, απολύσεις, μειώσεις ωραρίων, αναδουλειά, λουκέτα, κανόνια, σφραγίσματα επιταγών, δηλώσεις, παπαραλογίες, ανευθυνότητα και άλλα πολλά που εμάς τους Έλληνες δεν μας ξενίζουν.

Έχουμε συνηθίσει να μας παπαριάζουν και να μας δίνουν υποσχέσεις χωρίς εκπλήρωση.
Όλοι μας λίγο ή πολύ έχουμε ταρακουνηθεί, έχουμε συζητήσει το θέμα.
Άλλοι πάλι έχουν βρει και κάποιες πιθανές λύσεις για το αν χτυπήσει και την δική τους πόρτα.

Σήμερα και μετά από 3 χρόνια στην ίδια εργασία, άκουσα και ένιωσα την ουσία της λέξης «κρίση».
Όχι και πολύ τακτικά κατεβαίνω στην παραγωγή είτε για να παραλάβω κανά φορτίο ή για να φάω το γαμωσάντουιτς του «μηχανήματος».

Πάντα χαιρετάω τον κόσμο που είναι στις μηχανές και ξεκουφαίνεται από τον θόρυβο και όχι μόνο…
Η χαιρετούρα μου δεν είναι ποτέ τυπική, (έχουμε πει είμαι χαμογελαστός άνθρωπας) μπορεί να είμαι σε θέση γραφείου αλλά ξέρω πολύ καλά τι ζόρια τραβάνε και πόσο κουράζονται. (δεν γεννήθηκα σε γραφείο!!! αλλά στο Έλενα).

Τους τελευταίους μήνες έβλεπα διάφορα «παράξενα» που με έκαναν να ανασκουμπωθώ, κλειστά τα φώτα το μεσημέρι, κλειστή η μεγάλη μηχανή, μείωση στη 3η βάρδια, άδειες παλέτες και λιγότεροι πακιστανοινδοί…

Πέρα από την χαμογελαστή καλημέρα μας και τα εύκολα: τι κάνουν τα παιδάκια σου, πόσα γκολ φάγατε πάλι βαζελάκια, πως πέρασες το ΣΚ? Κλπ. Κλπ.
Ποτέ δεν μιλούσαμε για δουλειά και ιδιαίτερα το πώς πάνε οι πωλήσεις μας.
Σήμερα, βλέποντας με η κα Μαίρη, 44 ετών με 2 παιδιά, έτρεξε να με ρωτήσει με μια απίστευτη αγωνία ζωγραφισμένη στο κουρασμένο πρόσωπο της.


Θάμνο…
τι κάνεις αγόρι μου?


Παραγγελίες έχετε για αυτό το μήνα?
Θα δουλέψουν οι μηχανές?
Πως τα βλέπεις ρε συ θα κλείσουμε, ήδη έδιωξε τους μισούς Πακιστανοινδούς.

Η αλήθεια δεν θα της άρεσε και γι΄ αυτό την κράτησα για εμένα και το exl μου.

Μια αλήθεια που με/μας πλησιάζει.???

Φίδια με ζώσανε και δεν με αφήνουν, δεν μπορώ ακόμη να ξεχάσω το βλέμμα της!!!


Καλή σας όρεξη...

21 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

ένας φίλος μου είχε πει: κράτα γερά και θα τους φάμε όλους με το χαμόγελό μας.
έκτοτε χαμογελώ περισσότερο. ;)

b|a|s|n\i/a είπε...

η ημερομηνία της ανάρτησης δεν είναι σωστή. και νόμιζα στην αρχή ότι αρχίζουν οι παραισθήσεις. :)

thamnos είπε...

Basnia***

...ή θα μας φάνε χαμογελαστοί.!
Για τις παραισθήσεις είναι υπεύθυνο το δάγκωμα του φιδιού!

πφφ... ευτυχώς βρήκα τρόπο αλλαγής!:)

manetarius είπε...

Να πάμε στα νησιά να νοικιάζουμε ξαπλώστρες...πάντα με χαμόγελο!

Σιγά να μην τους φοβηθούμε... αυτούς και την κρίση τους!

musicbug είπε...

Kalispera!!!
Kai se poses alles douleies ki epixeiriseis tha ginete ayto distixws. Epeigontws diakopes paidia na kselampikaroume, na allaksoume parastaseis kai na fygei makria i skepsi mas!

Spy είπε...

Αυτός τα είχε περιγράψει καλύτερα...

aKanonisti είπε...

Με πιάνει πανικός.... σε τέτοιες καταστάσεις....
Δυστυχώς τώρα αρχίζει να φαίνεται το μέγεθος της κρίσης....
και φοβάμαι... μόνο αυτό....

thamnos είπε...

Manitaraki***

Φύγαμε για ξαπλώστρα και τους λογαριασμούς θα τους πληρώσει η σιδερώστρα!

Music bug***

λίγο ακόμη και θα έρθουν και αυτές οι ημέρες, αν και η κατάσταση δεν θα αλλάξει τουλάχιστον θα ξεχαστούμε για λίγο.

Spy***

ο φόβος φυλάει τα έρμα... θύμησε μου να σου περιγράψω για την συναυλία του Αγγελάκα που είδα στην Ικαρία!!! η ζωή είναι νταλλού.

Akanonisti***

το μέγεθος μετράει, ανάλογα με του καθένα τη τσέπη.!

Spy είπε...

Τι να μου περιγράψεις ρε βλήμα;
Εγώ που ήμουνα; Σε άλλο νησί;

thamnos είπε...

Spy***

Αμάν αμάν, όσο περνάει ο καιρός καίω περισσότερα κύτταρα... ξεχνάω μπαμπά ξεχνάω.

Lilith είπε...

Η κα Μαίρη (μ' αυτό το βλέμμα που λες) μου θύμισε τη Φαντίνα στους Άθλιους του Ουγκώ...
Στο πιο... τραβηγμένο βέβαια η Φαντίνα, αλλά και η κα Μαίρη...
Τι θα κάνει άραγε αν την απολύσουν;
Τέλος πάντων...

Αφού θα τους φάμε όλους με το χαμόγελό μας (όπως είπε ο φίλος του Βασίλη), ας χαμογελάμε!
Χειρότερα δε θα γίνουμε...

Καλό σου βράδυ!

dsquared είπε...

Στην δουλειά μου τα χαμόγελα εχουν κοπει προ πολλου...

din

Ανώνυμος είπε...

και τι κανουμε τωρα παιδες?

Ατίθασος ενήλικας είπε...

ki akoma den idame tipota.
mias ke ime mesa sto ntalaveri me tis metafores kai to emporio, vlepo poli kala poso krisi iparxi.
exi katsei oli i agora ipervolika poli kai den ksero pu skata ine o patos.

kala pu kano kai kamia apatewnia, allios..


kalimeres

thamnos είπε...

din***

Κρίμα, τα χαμόγελα δεν κοστίζουν ενώ αντιθέτως φτιάχνουν τη διάθεση έστω και αν "πεινάμε".

Exofthalmi***

ελά μου ντε? για διακοπές μας κόβω και το ξαναβλέπουμε από Σεπτέμβρη. (κλασσική ελληνική νοοτροπία)!

Απατεώνα***

ρε συ και δεν μιλάς, θέλω να κάνω μια μεταφορά από Κολομβία ένα νέο προϊόν σε σκόνη για ευεξία...

βοήθεια μας!

wert01gf είπε...

Όλα είναι δανεικά, αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ.

Glayki είπε...

δουλέυω διπλάσιες ώρες...από παλιότερα!

βέβαια..είμαι αφεντικό του εαυτου μου...αλλά...φευγουν τα λεφτα χωρίς να το καταλάβω...

και μάλιστα έχω κόψει τις μαλακίες του παρελθόντος κάθε μέρα έξω και διακοσια φορέματα..την εβδομάδα...

παρόλα αυτά..αυτό που βιώνω από τους πελάτες μου είναι βογκητα!
και βεβαίωςτα βογκητα τα δικά μου...γιατι τα έξοδα...χωρίς να κάνω μόνη μου τίποτα έχουν διπλασιαστεί...ένα σουπερ μαρκετ λόγου χάρη αρκεί!
σκατούλες!

dsquared είπε...

Otan βγαινουν τα μαχαιρια δεν υπαρχει χωρος για χαμογελα.

din

manetarius είπε...

Τα ψάρια σου τρώνε φασολάκια φρέσκα; Αυτά έχουν μείενι μόνο στο ψυγείο μου!

(πολύ ζέστη σήμερα!)

Daria είπε...

Χάλια είναι η κατάσταση και νιώθω πως από Σεπτέμβρη θα αγριέψει κι άλλο.
Προς το παρόν όμως θα πάω διακοπές (τα μπάνια του λαού...) αφού ακόμα μπορώ. Ας είναι καλά ο μπαμπάς που ζει στη Χαλκιδική και το γεγονός πως μου αρέσει το κάμπινγκ. Για να πάρω όσο κουράγιο μπορώ ν' αντιμετωπίσω το Σεπτέμβρη που είναι πάντα δύσκολος και φέτος προβλέπεται ακόμα χειρότερος.

thamnos είπε...

wert01***

Λεφτά έχουμε... απλά δεν είναι δικά μας.

Το Γλαυκ***

Ευχαριστούμε για τα δώρα σας! Αυτα τα βογγητά είναι που με ανυσηχούν. :Ο)

Din***

Κράτα χαρακτήρα, αυτές ούτως ή άλλως πάντα υπήρχαν.

Manitaraki***

και ακόμη περισσότερη σήμερα!

Έίσαι κορυφή! :)))) το πρώτο σχόλιο για τα ψαράκια μου! κ όχι δεν τρώνε φασολάκια, μα που πήγε η γκουρμεδιά σου...?/!

Daria***

πιστεύω πως θα χειροτερέψει αν σκεφτείς πως αυτοί θα αποφασίζουν όταν εμείς θα κάνουμε τα μπάνια του λαού!
{backdoor goverment}

Καλές βουτιές! :)