4.10.2009

Εγκεφαλική κρίση ή αλλιώς, Παράκρουση...


Κρίση.

Ok το καταλάβαμε μήνες τώρα πως εμείς θα πληρώσουμε τη λυπητερή.
Το να μας δείχνουν όμως και να γελάνε είναι κάτι διαφορετικό.


Πιστεύω πως πάντα κάποιοι την πατάνε και η κουτοπονηριά τους πιάνει τόπο.
Ιδιαίτερα στις μεγαλύτερες ηλικίες που δεν μπορούν να ξεσκονίζουν τα ράφια των S.M. για να κάνουν τις αγορές τους. Είναι και η δύναμη της συνήθειας … αυτή ξέρετε αυτή εμπιστεύεστε…


Σας επιστήσω την προσοχή στις ποικιλόμορφες “προσφορές ” των αγαπημένων μας Super Market μιας και αυτοί δεν πρόκειται να πεινάσουν αλλά ούτε και να χάσουν από την ΚΡΙΣΗ που κρίση να τους πιάσει και τους ξεράνει όλους!!

Τα παραδείγματα των φωτογραφιών μου είναι από το προηγούμενο Σάββατο στο Super Market ΑΒ της Αγίας Παρασκευής… και του πουλιού το γάλα με τον δικό μας ιδρώτα και αγώνα!!!

Φωτό 1: τεμάχιο Coca cola 300ml 0,55 το τεμάχιο



Φωτό 2: Coca cola 5+1 δώρο, κόστος 3,26.
Πάλι δεν τα πάω καλά με την αριθμητική, όπως έχω ξαναγράψει στο παρελθόν, 0,55x5…2,75 και με το 1 τεμάχιο δώρο … 3,26 που είναι το δώρο ΟΕΟ???
Φωτό 3: Ταμπελάκι προσφοράς που καλύπτει την προηγούμενη τιμή για να αναδείξει την προσφορά, μάλιστα έχει και ημερομηνία λήξης της προσφοράς μην και δεν προλάβουμε να την επωφεληθούμε!!! τρέξτε όλοι!!!

Φωτό 4: η προηγούμενη τιμή του προϊόντος πριν την προσφορά!!!!

Είναι πολύ γελοίοι οι τύποι!!!
Έλεος κύριε Βασιλόπουλε, (και καλά αυτός είναι ο υπεύθυνος).

Μας πηδάτε που μας πηδάτε από 200 διαφορετικές πάντες είναι απαραίτητο να μας ξεσκίζεται και την νοημοσύνη μας, είναι υποχρεωτικό να γίνομαι μιρμίρης κάθε φορά που πάω για ψώνια.

Δεν φτάνουν που δεν φτάνουν θέλετε να μας κάνετε να αισθανόμαστε και ευχαριστημένοι οι μαλάκες, αχ, τι καλοί που είστε, δώστε μου τη διεύθυνση σας να σας στείλω ένα πυρέξ με την σπεσιαλιτέ μου (κουνουπίδι Ογκρατέν)!

Εσείς: τα μάτια σας 14, 24, 34, 104!
Πότε δεν υπήρξαν πραγματικές προσφορές πόσο μάλλον τώρα!
.

23 σχόλια:

manetarius είπε...

.... πω πωωωω.... καλά...τώρα μ' αυτό που θα πω θα εκτεθώ... (για πολύ ζώον δηλαδή) αλλά θα το πω! ούτε που είχα κάτσει ποτέ να υπολογίσω τις προσφορές! Η μάνα μου φωνάζει συνέχεια να προσέχω τις τιμές και τα γραμμάρια την ποσότητα της μιας μάρκας με της άλλης αλλά επειδή τα πάντα τα κάνω τρέχοντας, ποτέ δεν έχω χρόνο να τα υπολογίσω... Μήπως είναι ώρα να αρχίσω;
Χα, θα κανονίζω εκδρομή στο S.M. όποτε πάω για ψώνια γιατί τα μαθηματικά μου είναι χάλια...ακριβώς όπως η ορθογραφία μου!

b|a|s|n\i/a είπε...

καλά από τέτοια άστα να πάνε. χρειάζεται όντως να γινόμαστε μιρμίρηδες πλέον. να παρατηρήσεις και τις φέτες ζαμπόν τυρί για τοστ. μιλάμε ειδικά στο ζαμπόν οι φέτες πλέον είναι σχεδόν διάφανες!

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Σχετικό :

Είμαι σε ένα σουπερ μάρκετ
και πάω στα ψυγεία να πάρω λίγη φέτα
Μισό κιλό λέω
Κόβει, ζυγίζει, (κοιτώ)780γρ. τυλίγει και με ρωτάει αν θέλω κάτι άλλο
Μισό κιλό φέτα λέω εγώ ξανά
Α, ακόμη μισό μου απαντά, και λέω κι εγώ ναι
Κόβει, ζυγίζει (κοιτώ) 615γρ. , τυλίγει, κάτι άλλο ; με ρωτάει ξανά
Βαλε μου ακόμα μισό λέω
Κόβει, ζυγίζει, (κοιτώ) 507γρ. τυλίγει. Αυτά ; μου λέει.
Αυτό της απαντώ
Παίρνω το 3ο πακετάκι φέτα και φεύγω
Με φωνάζει ότι ξέχασα τα άλλα 2 πακέτα και της απαντώ ,χρειάζεστε εξάσκηση, συνεχίστε
Εγώ αυτό που ζήτησα το πήρα, τα άλλα κρατήστε τα


Έλα και με πιάνει και μένα κρίση λέμε…..

thamnos είπε...

Manetarius***
Σίγουρα εδώ και πολύ καιρό είναι η ώρα για να προσέχεις τις τιμές!!!
Ολοι τρέχουμε αλλά κρίμα είναι να μας πιάνουν κορόιδα. Συγκενρτώσου...

Basnia***
Αυτό το market ψάχνω που κάνει τις φέτες διάφανες κ όχι για 10 φέτες ζαμπον να ζυγίζει 500 γρ. Που είναι? μενουμε και κοντά!!!

Απατεώνα***

Ετσι μπράβο. Να παίρνουμε αυτό που θέλουμε κι όχι αυτό που μας δίνουν ασυζητητη...
Εγω βεβαία είμαι λίγο μαλάκακος, και για να μην πικράνω τη κυριούλα θα κρατούσα το 1ο πακέτο ή ζητούσα να μου αφαιρέσει...

dsquared είπε...

Einai πολυ εξυπνοι οι τυποι. Ποσοι νομιζεις οτι ειδαν την κομπινα? 2 στους 10? Ε, κερδισμενος ειναι ο Βεροπουλος!

din

b|a|s|n\i/a είπε...

τώρα που το λες δεν έχεις άδικο! :)) αλλά γιατί έχω την αίσθηση ότι τα ίδια πληρώνουμε;;
μα παρά είναι διάφανες. θες να βάλεις δύο και τρεις στο τοστ για να καταλάβεις ότι έβαλες ζαμπόν!

ΑΒ στην περικλέους. χολαργό.
:))

Nikos Lioliopoulos είπε...

"Διαφημίσεις, Θέατρο, κοροϊδία, μπινελίκια, φάσκελα"
Χαρακτηριστικές οι ταμπέλες της ανάρτησης!
Μου που τα φάσκελα είναι για εμάς τα κορόιδα....

Lilith είπε...

Χμμμ... δεν μου λες τίποτα καινούριο αγαπητέ μου Θάμνε.
Τους έχω πάρει χαμπάρι χρόνια τώρα!
Αυτό που έκανε ο κύριος με το υπέροχο fuck off άβαταρ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!! :)))
Εύγε!!!
Το πρόβλημα είναι ότι, ειδικά ο Έλληνας, νομίζει ότι θα τον πουν μίζερο αν φροντίσει να μην τον δουλέψουν. Μην τους πιάσει κανένα μάτι να κοιτάνε τις τιμές!!!
Χα!!! Νομίζω ότι η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ μαγκιά είναι να μην σε πιάνουν κορόιδο!
Πολύ μ' αρέσει πάντως που τους "τα χώνεις" συνέχεια!
Μπράβο σου :).

musicbug είπε...

Kalimera ki apo mena!
I alitheia einai oti ki egw den ypologizw tis times, ki ap'oti katalava apo to post sou, ektos tou oti den ginontai telika prosfores, paizoun me tous arithmous, to euro kai tis lexeis gia na proselkysoun, to opoio einai poly "prostyxo"!
Mas anoigeis ta matia, thanx!
Kales giortes

aKanonisti είπε...

Και εγώ προσέχω... αλλά είμαι σίγουρη πως την πατάω...κάθε φορά!!!

apos είπε...

Καταρχήν, προσκυνώ το comment του/της απατεώνες. Μπράβο μπράβο μπράβο.


(στο τέλος θα αρχίσουμε να μασάμε τα ταμπελάκια...)

ασημωνης είπε...

Και η πλακα ειναι οτι μερικοι νιωθουν και ....κερδισμενοι βγαινοντας απο ενα σουπερ μαρκετ!
Καλημερα και καλο Πασχα

wilma είπε...

Ουφ ευτυχώς βρε θαμνάκο διότι νόμιζα ότι είμαι το άκρον άωτον της τσιφουτιάς. Δεν μπορώ να με κοροϊδεύουν κατάμουτρα και να είμαι μέσα στην τρελή χαρά.
Επίσης μεγάλη απατεωνιά είναι η ιστορία με την ποσότητα. Δηλαδή το παλιό προϊόν όπως και η νέα του βερσιόν (που έχει πχ αλόη, γρασίδι και τζιτζίκια) έχουν την ίδια τιμή. Έλα όμως που το νέο προϊόν έχει μικρότερη ποσότητα! Δεν είναι γαϊδούρια;

Spy είπε...

Ωρεπούστημου!
Θα τον κόψω τον Βασιλόπουλο.
(θα πηγαίνω στον Μασούτη)

Ψυχάκιας είπε...

Στα S.M πρέπει να κυκλοφορείς τους διαδρόμους με κομπιουτεράκι φωτογραφική μηχανή και ζυγαριά.

Στη δουλειά σου πρέπει να περπατάς τοίχο-τοίχο, να είσαι πάντα ο καλύτερος στα "Live" γιατί είναι πολύ της μόδας η ταμπέλα "προτεινόμενος".

Πας για φαγητό με τους φίλους σου και προσπαθείς να αποκωδικοποιήσεις την απόδειξη (αν σου φέρουν), να μη πληρώσεις κουβέρ και τελικώς να αποφύγεις το εγκεφαλικό από το τελικό κόστος.

Αν αρρωστήσεις τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά. Οι ταρίφες των γιατρών σου επιβάλλουν να έχεις γιατρευτεί το πολύ σε δύο, άντε τρεις επισκέψεις, αλλιώς...θες δάνειο.

Πας να βάλεις βενζίνη και φεύγεις με ντεπόζιτο γεμάτο απροσδιόριστης σύστασης υγρό και φυσικά σε πολύ "καλή" τιμή.

Εμπορικά καταστήματα...ένας κλάδος που περνάει κρίση και γιαυτό έχει διαμορφώσει τις τιμές των προϊόντων ανάλογα...ότι πάρεις θα...τελειώνει σε 9€..Τι προηγείται του 9; Άστο μην το ψάχνεις!!

Δημόσιες Υπηρεσίες;

Τράπεζες;

Τουρισμός;

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς;

Taxi;


Μπλα μπλα μπλα...

Παιδιά Καλό Πάσχα και.... καλά να περνάμε!!

thamnos είπε...

Din***
Αυτός είναι κερδισμένος χρόνια τώρα!!!

Basnia***
Θα περάσω κι απο εκεί!
ΜΠορεί να σε δω και με τον Μόμπυ στο πάρκο...

Νίκο***
Τα φάσκελα μας ανήκουν, δεν είναι για όλους!!!

Lilith***
Το θέμα είναι να μην αισθάνεσαι κορόϊδο ακομή κι όταν σε πιάνουν...

thamnos είπε...

Musicbug***
Κράτα τα συνέχεια ανοικτά, ιδιαίτερα τώρα προσπαθούν να τα αρπάξουν απο όπου μπορούν.

Akanonisti***
Καλά μην νομίζεις πως κ εγώ δεν την πατάω, απλά στο τέλος ξυρίζουν το γαμπρό!!!

Apos***
μωρέ και τα ταμπελάκια θα φάμε αλλά και τα ράφια έτσι όπως πάμε...

thamnos είπε...

Ασημώνη***
Αν αισθάνεσαι καλά τι σημασία έχει ότι σε κοροϊδεύουν?
Καλή Ανάσταση και σε εσένα!

Wilma***
Το απίστευτο είναι πως ξέροντας απο Marketing την πατάμε κι εμείς οι ίδιοι!

Spy***
Στην επιστροφή σου από το Μασούτη πιάσε κι ένα τρίγωνο Πανοράματος μιας και θα κάνεις τόσα χλμ. για ψώνια...

Ψυχάκια***

Τα είπες όλα και σίγουρα υπάροχυν κι άλλα.
Να περάσεις καλά!

Ανώνυμος είπε...

Το Υπουργειο Εμποριου εχει να πει τιποτα για ολα αυτα? οχι, ε?
κανεις αλλος αρμοδιος?....οχι, ε?

mahler76 είπε...

αυτή την δουλειά έπρεπε να την κάνει το κράτος και να ρίχνει και τα πρόστιμα άλλα πού...
Καλό Πάσχα.

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Ανάσταση!!!
Χρόνια Πολλά


(wilma, otan milas gia apatewnies, me eksitareis)

Lilith είπε...

Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά! :)

manetarius είπε...

Τι γίνατε καλεεεεεέ;;
Σας έφαγε το κοκορέτσιιιι;
χρόνια πολλά με υγεία και τρελλή ευτυχία!!!